tisdag 8 september 2009

Yr i mössan

Ibland .. men bara ibland undrar jag om det är jorden som snurrar eller om det är jag som snurrar runt jorden. Bara en sån enkel sak som att komma ihåg vart jag parkerade bilen? antar att jag är ofokuserad och tänker andra tankar än på dom jag just borde tänka på JUST DÅ, JUST VID RÄTT TILLFÄLLE..

Min kära mamma ringde mig och jag var lite upptagen(jobbet) så bad jag att få ringa upp senare, så lång allt väl. När jag ringer henne dagen efter och ber sååååå mycket om ursäkt för att jag inte ringt upp fortare berättar hon att det va ju inte så farligt det var ju trots allt bara några timmar tidigare hon ringt !!!!!!!!! HERREGUD jag var helt säker på att att det gått minst ett dygn.

Jag har både man och vänner som är dom allra mest förstående och det är skönt när jag stirrar rätt ut i luften och dom är lite osäkra på om jag uppfattat vad vi just pratat om.

Demens vid tidig ålder... hua...

Jag har inlett mitt nya liv med annan mathållning och träning i massor, mannen har tröttnat på kål så jag måste förnya mig lite nu och googla bland alla GI - recept som finns.
Träningen är sååå kul och dessutom när man märker resultat sporrar det ordentligt...


1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter som att du har för mycket att göra och för mycket att tänka på.

    Tror det är dags för en lång skön paus. Vad säjs om en långpromenad i Billdal?

    SvaraRadera