lördag 10 oktober 2009

Lördagsmorgon och jag har haft en låååååååååååång sovmorgon, till 09:00. Kanske ingen sovmorgon för vissa men för mig kändes det nästan som om jag sovit bort halva dagen...

Mannen har dragit ut på västgötaslätten någonstans för lite motorcyckelåkning med grabbsen!! jag och katten vilar inomhus och tycker att det är SKÖNT att solen håller sig borta så man faktiskt kan få lov och bara vara..

Förra helgen bjöd svägerskan till 40 års kalas och vi hamnade ett glatt gäng på ÄSTAD GÅRD utanför Varberg ................... vilken kanonkul fest.
Ett blandat gäng av ca 40 åringar som for runt och lekte "fångarna på gården" och OJ!!! vad tävlingsinstinkten kom fram hos vissa av oss..
Jag lovar att jag själv var nog sämst på att rida på den berömda tjuren och kanske satt jag kortast tid på den oxå....
Nu skall jag fortsätta min sköna dag med lite fikor med olika väninnor och bara njuuuuuuuuuuuuta av hösten och dess underbara färger..

1 kommentar:

  1. Låter ju alldeles underbart!!!
    Dags att fika i Uggledal nu!

    Puss Len

    SvaraRadera