måndag 26 oktober 2009

MÅNDAGAR...

Hela livet består utav en oändligt massa måndagar och fredagar, inte för att jag på något sätt skall låta bitter men huuu vad vissa veckor susar förbi.
Träning träning träning... nu har jag legat på latsidan ett tag och oj vad svårt det är att komma tillbaka, det som är så roligt när man är mitt uppe i det och man mår ju sååå oändligt mycket bättre. Skall skärpa mig nu och ta tag i dom tunga delarna och jag skall definitivt inte ligga och trycka i vassen nästa år.


Min lilla killer Cat har nu varit ute på bus, grannkatten har läxat upp henne så jag fick ta henne till veterinären i lördags.. japp det är dubbel taxa på lördagar... men nu är hon fixad och har en liten "dumstrut" på huvudet och tycker att vi är onda som inte släpper ut henne i det fria.

Jag hoppas verkligen att hon gav tillbaka och att även grannkatten fick sig en omgång.




Prinsen i mitt liv är sjuk nu stackarn och det är faktiskt riktigt synd om honom när hela huvudet är fullt med snor.. ingen svininfluensa men ändå tillräckligt för en man.Jag får göra mitt bästa och passa upp på honom och hoppas att det ger utdelning den dag jag blir sjuk ;) men om jag pussar på prinsen för mycket kanske han omvandlas till en groda och det vill jag ju inte


fortsatt skön måndag alla hjältar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar