torsdag 29 oktober 2009

Veckan närmar sig....

....mot sitt slut, ja eller mot den berömda fredagen i alla fall. Denna helg väntas fest på Kärringön och det skall bli fantstiskt kul. Hoppas verkligen att hösten visar sig från sin allra bästa sida och glöder och sprakar. Åka båt ut till ö är inget jag vill i ösregn och storm.
Jag var ute och hälsade på hos min goda vän Len i hennes och mannens nya bullerbyvilla ... herreguuuud vad mysigt, nu fick jag både inredningsfeber och vill köpa ALLA hus jag bara kan hitta på hemnet. Vilken våldsam tur att jag inga pengar har att köpa något hus för.

Jag skall troligen hyra ut min lägenhet eller få en inneboende som det kallas... detta är ett steg framåt i mitt vuxna liv där planer finns på gemensamt boende och sommarhus. Är inte det en idyll så säg ;) Killen var och tittade på lägenheten igår och det kändes som en trygg och pålitlig kille. Nu på morgonen läser jag i GP att en våldtäktsman lurar omkring i majorna och johanneberg och att han har ringt på alla dörrar i området......TUR att jag nästan aldrig bor hemma...

Fortsatt underskön höst dag !

1 kommentar:

  1. Önskar dej LYCKA TILL!

    Köp eller bygg hus så får jag komma med paket till dej!

    Puss Len

    SvaraRadera